Klacht: Wat een chaos

op 15 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zaterdag bezorgdatum pakket bij afleverpunt, 15:00 bericht dat bezorging pas maandag zal plaatsvinden. Vandaag bericht dat pakket kan worden afgehaald. Bij afkeverpunt aangekomen laat men mij weten dat oas over een uur kan worden afgehaald ivm sorteren…….

Stuur niet eerder een bericht dan dat een pakket daadwerkelijk kan worden afgehaald!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de aflevering van uw pakket op een PostNL-locatie. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Een bevestiging dat u de zending inmiddels heeft opgehaald of niet.Indien u de zending nog niet in bezit heeft ontvang ik ook graag de volgende informatie:- Uw telefoonnummer; - De track en trace code van het pakket; - De adresgegevens van de locatie waar u bent geweest; - De datum en het tijdstip waarop u bij de betreffende locatie geweest bent; - De naam en adresgegevens van de afzender; - Een omschrijving van de inhoud van het pakket; - Een omschrijving van de verpakking van het pakket.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. U kunt hier jammer genoeg geen privé reactie sturen. Gezien er om adresgegevens wordt gevraagd kunt u ook via een andere manier contact zoeken met de klantenservice.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht 3817KG

1 jaar geleden - Geachte mevrouwmeneer van PostNL klantenservice, Het gaat mij om het oplossen van de chaos in brede zin, niet om de chaos rond de bezorging van mijn pakket. Daarom mijn de door mij gewenste oplossing ‘Stuur niet eerder een bericht dan dat een pakket daadwerkelijk kan worden afgehaald’ daar zou ik na uw reactie aan willen toevoegen ‘Voer geen ontmoedigingsbeleid in klachtenafhandeling door wedervragen te stellen, onderneem actie met als doel PostNL uit de klachten top 5 te laten verdwijnen’ Mvg.

Heeft op 15 juli 2019 om 10:09 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Dank u wel voor uw reactie.

Ik begrijp dat het in het algemeen opgelost wilt hebben. Alleen kunnen we dit alleen doen door specifieke situaties aan te pakken en in kaart te brengen. Zo kunnen we bijhouden waar het meeste verkeerd gaat en waarom dit steeds verkeerd gaat. Dan kunnen we ook naar een oplossing gaan zoeken.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 3817KG