Klacht: Wasmachine te snel defect

op 07 december 2017 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

Van mijn Bauknecht wasmachine is het lager van de trommel al na 5 jaar stuk. Ik bel de klantenservice met de vraag of dan alleen het lager kan worden vervangen of dat de hele trommel inclusief kunststof trommelhuis vervangen moet worden. Dat kan namelijk qua prijs een paar honderd euro schelen.
Ik krijg te horen van de klantenservice dat ze daar geen informatie over geven. Als ik vraag naar een medewerker van de technische dienst, krijg ik te horen dat deze daarover ook geen informatie verschaft. Ik kan een afspraak maken voor reparatie en anders niet. Als ik te kennen geef dat ik dit zeer klantonvriendelijk vind, krijg ik te horen dat ik maar bij de winkelier (BCC) moet zijn die mij het product verkocht heeft. De BCC ook gebeld, die vindt dat 5jaar veel te vroeg is, maar ze willen er niets mee. Daar schrijf ik ook een klacht over.

Ik ben tevreden als ik een antwoord krijg op mijn vragen en, afhankelijk van de mogelijke oplossing, financieel tegemoet gekomen wordt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bauknecht

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bauknecht nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht G. Lensink

6 maanden geleden - Na 3 weken nog geen reactie van Bauknecht. Naast een slecht product en een slechte service, blijkt dat het “bedrijf” ook nog arrogant is! NOOIT meer een product van hen!!!

Alle klachten die gemeld zijn door G. Lensink