Klacht: wasmachine kwijt…

op 21 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Post NL zou afgelopen maandag een wasmachine leveren die ik heb besteld bij mediamarkt. Ze zijn die wasmachine kwijt en verbergen zich al een week achter procedures, in plaats van het snel te willen oplossen. Ik ben helemaal klaar met de paarse krokodil mentaliteit. We zien allemaal de krokodil De oplossing) staan, maar ja we moeten de procedure volgen.

Gewenste Oplossing:

Alsnog een snelle levering!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 juli 2017 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Leestemaker,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat een wasmachine nog niet bij u is geleverd. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Ik heb helaas geen trackingcode van u ontvangen, ik kan daarom niet controleren of de wasmachine ondertussen al bij uw ouders draait. Kunt u mij deze code sturen, samen met de adresgegevens van uw ouders. Dan kijk ik dit graag even na. Nogmaals mijn excuses voor de ontstane overlast.

Ik zie uw reactie graag tegemoet,

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door geurtleest