Klacht: Wasdroger niet bezorgd

op 29 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via CoolBlue een wasdroger besteld met daarbij de service om deze aan te sluiten. Binnen drie werkdagen zou er iemand komen van postNL om de wasdroger te leveren en te monteren. De eerste mogelijkheid was pas op de derde werkdag. Wij kregen een mail dat diegene tussen 16.15 en 18.30h zou komen. Hiervoor ben ik thuis gebleven. Mijn vriend werd om 19h gebeld dat ze er over 45 minuten zou zijn. Dus veel later dan in het tijdsvlak stond. De bezorger is echter nooit gekomen en de bestelstatus is ook niet veranderd. Geen bericht, geen mail, geen voicemail niets. Erg vervelend, want je zit te wachten op niets blijkbaar. Toen zaterdag gebeld. Aardige dame aan de lijn, maar zij kon alleen een melding maken. En ze bezorgen alleen als de wachttijd heel hoog is (?). Ook deze dag geen bezorger gezien. Maandag nogmaals gebeld. Wederom een aardige jongeman aan de lijn die ging uitzoeken waar de wasdroger gebleven was. Aangezien de status ineens stond op afgeleverd vrijdag om 9h. Terwijl er niets is afgeleverd en dat ook niet in het tijdsvak zou passen. Jongeman belde me terug en we hebben een nieuwe afspraak gemaakt. Maar ook dit pas weer op de derde werkdag. Kortom ik bestel en betaal dinsdag een wasdroger met het idee het snel in huis te hebben. Is dat vervolgens ruim een week later. En dat zonder reden.

Ik ben tevreden als deze wasdroger as woensdag geleverd wordt binnen het tijdsvak en gratis gemonteerd. Als tegemoetkoming van het ongemak.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 september 2017 om 12:05 geantwoord

Geachte mevrouw Franken,

Ik begrijp dat u op het moment van schrijven graag z.s.m. uw wasdroger wilde ontvangen gezien het aflevermoment verschillende keren werd uitgesteld. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik moet u teleurstellen, want ik kan u niet helpen met dit probleem en ook geen klacht registreren. De afdeling Extra@Home is verantwoordelijk voor het bezorgen van uw wasdroger en mijn collega's en ik die uw klachten beantwoorden via deze website zijn niet geïnformeerd en bevoegd om vragen hierover te beantwoorden.

Ik heb op uw adresgegevens proberen te zoeken om te kijken naar uw zendingen, maar geen pakketten gevonden. Als het probleem nog niet is opgelost, raad ik u daarom aan om contact op te nemen met de afdeling Extra@Home via het telefoonnummer 088-2363764. De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft op 29 september 2017 om 13:08 geantwoord

Hi,

Ik ben niet tevreden met dit antwoord.
Wie er wel of niet bevoegd is om dit op te pakken, is aan jullie denk ik. Ik ga daar niet nogmaals over bellen.
De wasdroger is inmiddels geleverd en geïnstalleerd.
Dat neemt mijn ontevredenheid echter niet weg. Het gaat er bij mij om de manier waarop het is verlopen. En daardoor vind ik de klacht niet naar tevredenheid opgelost.

Mvg Marieke Franken

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke16a