Klacht: Warmwatervoorziening

op 07 augustus 2017 over nefit in de categorie Verwarmingsbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben sinds 2012 een Nefit Proline Hr30 cw5 en hebben nu al voor de 2e keer problemen met de warmwatervoorziening. Vorig jaar werd de stromingssensor vervangen en nu blijkt dat er weer een soortgelijke storing is. Van een Duits bedrijf verwacht je dit soort schades niet. Dit zijn onderdelen die normaal 10 jaar mee moeten kunnen gaan.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Nefit met een redelijke schadeherstelvergoeding komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over nefit

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door nefit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat nefit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

nefit

Heeft op 05 september 2017 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Hoogland,

We vinden het vervelend te vernemen van uw klacht. Om het op te lossen hebben we u daarom een mailbericht gestuurd. We gaan ervan uit dat uw klacht hiermee inmiddels is verholpen. Mocht dit toch niet het geval zijn neemt u dan contact op met onze afdeling Consumentenservice, telefoonnummer 0570-602500 of via consument@nefit.nl

Met vriendelijke groet,
Nefit Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Frits Hoogland