Klacht: war blijft mijn post

op 09 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al 2 weken komt bij geen post Meer ik wacht op post van de belasting bank en reize tickets alles is op aan vraag van afsender al 10 dagen verstuurd

Gewenste Oplossing:

ben niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Goeble Meinesz, Het spijt me om te vernemen dat u meerdere poststukken niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier heel erg zorgen om maakt. Mijn excuses hiervoor. PostNL is echter niet meer de enige postbezorger in Nederland. Met name de belastingdienst verstuurt post via een ander bezorgbedrijf. Ik wil u adviseren om bij de afzenders na te vragen of deze post via ons is verzonden en op welke datum. Als dit het geval is dan ontvang ik graag van u deze informatie om hier een melding van te maken. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 mei 2017 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Goeble Meinesz,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door magdalena23