Klacht: Wanprestatie

op 11 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds mijn aansluiting (08-09-2012) heb ik voortdurend last van bevriezend beeld, plots herstartende decoder, slecht geluid, instabiel internet. 2 Monteurs geweest, decoder omgewisseld maar levert geen verbetering op. Klachten nemen alleen maar toe: nu geen HD-ontvangst, geen ontvangst van bepaalde tv-kanalen, kan niet meer opnemen, geen tv-gids.
Vele malen Klantenservice gebeld, kunnen mij niet verder helpen. Wil van contract af maar kan alleen wanneer ik Tele2 €500 betaal volgend Klantenservice (afkoop contract).

Gewenste Oplossing:

Kosteloos ontbinden contract en tegemoetkoming in abonnementskosten van de eerste en 2e maand.

Bericht van Tele2

6 jaren geleden - Beste pietg, Vervelend dat je al vanaf de aansluiting problemen hebt met tv en dat nog geen passende oplossing geboden is. Ik ga uitzoeken wat ik voor je kan doen en kom hier z.s.m. op terug. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 09 november 2011 om 14:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

In overleg met de klant wordt het abonnement kosteloos opgezegd en is een compensatie besproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door pietg