Klacht: wanpraktijken,oneerlijke behandeling

op 14 augustus 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een proefpakket dat normaal 59 EURO-5%welkomskorting die ik niet eens kon aftrekken…
Zou kosten ,achteraf betaling kost nu ineens 84,95 EURO
Voor aflevering pakketje waarvoor ik niet eens moeten tekenen voor ontvangst,
niks geen facturatie gegevens noppes bij pakket
k stuurde na de beloofde 3 weken proeftijd een mail dat ik nog geen gegevens voor betaling kreeg,
ze antwoorden dat alles nu zou afgehandelt worden, niks meer gehoord
gisteren overschrijven dat ik nog steeds niet betaalde en bijhorende kosten ,maakt mijn pakketje nu 84,95 EURO
DEZE BRAVE BURGER METEEN BETAALT
maar dit schept heel weinig vertrouwen in internet shopping .nl
een brave burger die heel verontwaardigt is over deze malafide praktijken

Gewenste Oplossing:

terugstorting van het teveel betaalde bedrag

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Leo,

Vervelend om te horen dat je niet op de hoogte was van eventuele kosten.
Billink is een betaalmethode en is niet op de hoogte van prijzen welke webshops hanteren.

Wij adviseren om in het vervolg contact op te nemen met de webshop, reageert deze niet kan er altijd contact worden opgenomen met ons via 010-41 41 473 of info@billink.nl

Fijne dag!
Eva

Reactie van de melder van de klacht leobra

3 maanden geleden - 't gaat over het feit dat er geen facturatie gegevens doorgegeven werden ook niet nadat ik mail stuurde dat ik er geen gegevens kwamen om mijn bedrag te storten!! Maar ook deze site is tijdverlies zo te zien oneerlijke praktijken ,'t is dat wat internet "groot" maakt

Heeft op 15 augustus 2017 om 08:53 geantwoord

geen oplossing waardig te noemen!!

Alle klachten die gemeld zijn door leobra