Klacht: Wanorde, dubieuze zaken

op 30 september 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De organisatie GGN komt afspraken niet na. Er worden na het maken van afspraken ineens spoken uit de kast gehaald. Ze zijn slecht bereikbaar. Mensen die moeten werken zijn niet gebaat met hun 9-5 bereikbaarheid. Ook via mail echt 1999. 10 werkdagen bericht terug. Ze hebben een e-court systeem nu. Erg vaag. Krijg 30 mailtjes in 1 dag. Rekeningen moeten betaald worden. Dat is feit. Deze organisatie zorgt ervoor dat je niet snel er bovenop zal komen. Ze blijven plukken.

Gewenste Oplossing:

Heldere communicatie en afspraken. Betere bereikbaarheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 06 oktober 2017 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer en/of mevrouw,
Wij hebben zojuist een inhoudelijke reactie op de klacht per e-mail naar u toegestuurd. Wij sluiten de klacht op klacht.nl. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens kunnen wij geen inhoudelijke reactie op deze site plaatsen. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door gideongielis