Klacht: Wanneer word pakketje geleverd

op 11 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is al een week in Nederland
Sinotrans-Amsterdam-Linehaul Arrival:arrived Amsterdam
2017-08-02 16:50:00 [GMT+1

Bezorg tijd is van 10 naar 18 dagen gegaan, hoe kan dit??
Wanneer ontvang ik mijn pakket??

Gewenste Oplossing:

Als ik antwoord heb op de bovenstaande vraag!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 augustus 2017 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Son,

Bedankt voor uw bericht. Ik snap dat u graag wilt weten wanneer uw pakket bezorgd wordt.

Wanneer pakketten uit het buitenland in Nederland aankomen, moeten deze eerst door de douane ingeklaard worden. Hierdoor duurt het soms even voordat wij een pakket bij u kunnen bezorgen.

Ik zie dat uw pakket inmiddels is bezorgd. Ik hoop dat u het in goede orde heeft ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door L v Son