Klacht: Wanneer krijgen we ons geld terug van “Flames of the dance 17 November?

op 25 oktober 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze klacht betreft om het volgende. 2 Weken geleden kregen we een brief dat helaas de voorstelling “Flames of the dance” niet kon doorgaan. In de brief stond dat je een keuze kon maken voor een andere datum kiezen(maar dat kon niet want dan hebben we andere plannen). Maar je kon ook kiezen voor het geld terug te krijgen. Deze hebben we nog steeds niet terug gehad. we hadden het antwoordformulier ingevuld en de tickets in de retourenvelope terug gestuurd. Hoe kan het dat dit zo lang moet duren???

Gewenste Oplossing:

Als we duidelijkheid hebben wanneer het geld weer teruggestort wordt op het opgegeven rekeningnummer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 06 augustus 2012 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw klacht is destijds doorgestuurd naar de producent. Wij gaan er van uit dat zij contact met u op hebben genomen en zullen daarom uw klacht sluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door pluvierhof193