Klacht: Wanneer houdt het nu eens ?

op 26 juni 2017 over mttm in de categorie Telecomwinkels

Ook wij hadden in 2011 ineens te maken met MTTM toen nog [zakelijke telefonie].Hadden in november ineens een contract zonder ooit iets getekend te hebben. Konden dit gelukkig met behulp van kpn waar we gewoon voorheen ook zaten allemaal weer recht zetten. Moesten wel nog even het contract opzeggen bij [ZIEKELIJKE TELEFONIE].Dit hebben we gedaan via mail,aangetekend,telefonisch enz. Heel veel gebelt maar uiteindelijk plotsklaps een bericht via de mail dat ons contract per 28-02-2012 opgezegd was. Dan denk je het is klaar. Nog even 5 keer gebelt wanneer de zogenaamde slotnota zou komen . maar die hoop hebben we inmiddels ook maar opgegeven. Wel worden ze dan erg creatief om veel verschillende nota,s te sturen met steeds wisselende bedragen er op. Ook nota,s van datum na de opzegging. Tevens ook dreigementen via de mail van incasso bureau die niet bestaan en ook nu nog 1,2,[ 5 ] Jaar na datum mails sturen met nu betalen anders sluiten wij u af . Hahaha Volgens mij was ik in 2012 al weg bij u.En aangezien we gewoon nog steeds kunnen bellen zijn het dus allemaal loze dreigementen. Ook vaak gevraagd/gebelt om een kopie van de openstaande facturen te krijgen maar die krijg je dus ook nooit.
Nu vanochtend weer een mailtje gehad met weer meer nota,s en andere bedragen erop. Waar komen ze vandaan ?
Ik dacht zo na na 5 jaar dat u onderhand uw puinzooi wel eens op orde zou kunnen hebben. Maar niets is minder waar. Zou u hier nu eindelijk eens een punt achter kunnen zetten en mij het teveel betaalde geld ook terug kunnen storten. Ja u leest het goed het teveel betaalde geld.
Als u de nota,s januari en februari er even bij pakt leest u dat wij voor maart en april een bel abonnement hebben betaald in 2012. Dit terwijl we al weg waren. En oja als u nu toch die slotnota maakt, haal dan gelijk die 59,50 bonus/credit er ook af dan zie ik uiteindelijk wel het geld retour wat wij van u tegoed hebben. Mocht het allemaal te moeilijk zijn voor u dan laat u de zaak maar voorkomen. Ik zie het einde met vertrouwen en lachend tegemoet.

Ps. Kan ik bij u nog een factuurtje indienen voor alle mails,telefoontjes en arbeidsuren die ik aan onze waardeloze relatie heb besteed ?

Dat ik nooit meer post of mail van jullie ontvang voor wat betreft deze oude zaak. En gaarne ons adres geheel uit uw bestand verwijderen. Tevens een credit/slotnota sturen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar mttm over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door mttm in behandeling genomen

Bericht van mttm

1 maand geleden - Beste meneer De Gier, We vinden het bijzonder vervelend om te lezen dat u onze dienstverlening op deze manier ervaart. Schikt het als wij binnenkort telefonisch contact met u opnemen naar aanleiding van uw klacht? Wij komen graag tot een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Fleur Meesters MTTM

Reactie van de melder van de klacht Garage Gieroo

1 maand geleden - Ik wacht in spanning af. M.v.g. Eric de Gier

Reactie van de melder van de klacht Garage Gieroo

1 maand geleden - Er is contact geweest met mttm. Ze hebben toegegeven dat ze fout zaten met de eind datum. Dit is 29-02-2012. i.p.v. 14-08-2013. Nu nog even alle facturen van na 29-02-2012 crediteren en het teveel betaalde geld van de facturen januari en februari van 2012 en de aanmeldbonus terug storten naar ons en we zijn tevreden. M.v.g.

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat mttm een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

mttm

Heeft op 16 augustus 2017 om 10:57 geantwoord

Beste meneer De Gier,

Zoals u hierboven vermeld is er contact geweest tussen u en MTTM. Hierbij is afgesproken dat de openstaande nota's gecrediteerd zullen worden, omdat er inderdaad een fout zat in de einddatum van het contract. De nota's liggen op dit moment bij de financiële afdeling die ze zullen crediteren. Wij houden u hiervan op de hoogte.

Met hartelijke groet,
Fleur Meesters, MTTM

Heeft op 16 augustus 2017 om 14:07 geantwoord

De klacht is gedeeltelijk opgelost. De facturen zijn allemaal gecrediteerd nadat ik mttm heb geconfronteerd met een mail van nota bene hun zelf,daterende 30-01-2012 dat de einddatum 29-02-2012 zou zijn i.p.v. de uit de hoge hoed getoverde datum 14-08-2013. Voor zover is dat gedeelte in orde. Nu had ik ze ook nog geconfronteerd met teveel betaalde bedragen op de facturen van februari en maart 2012. en de niet uitgekeerde aanmeld bonus van 59.50.
De bedragen waar het omgaat zijn duidelijk te zien op de specificatie
die bij de facturen zit. Ik zal dit hier nog niet als bijlage plaatsen,om ze nog een kans te geven om alles na 5 jaar strijd voor eens en voor altijd goed af te handelen.
M.v.g. Eric de Gier
Garage Gieroo