Klacht: Walgelijke pakket bezorging post.nl

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Avond bezorging laat ten wensen over. Ik verwachten gisteravond een tropisch plantenpakket en ja je raad het al, word gewoon niet bezorgd! Staat dan op de app: Helaas hebben we je niet thuis aan getroffen. Heel raar de bel doet het en ik zit op de bank, rara wie liegt hier dan al meerdere malen? Dit is al zeker 3x gebeurd. Naar vandaag gezet omdat ik nog een pakketje verwachten. Post is wel geweest maar weer zonder de tropische planten. Op de FB app word door medewerkers van post.nl al gezegd alweer? 1000 maal excuses ook telefonisch maar daar heb ik niks aan. Het valt mij op dat het steeds in de avond is dat dit soort dingen gebeuren. Ik wil gewoon mijn bestelling op tijd en niet na een paar dagen dode planten !!!
Even een update:
Excuses voor de vertraging. Uw zending wordt zo snel mogelijk bezorgd.
Echt he, wat een walgelijk bedrijf!

Gewenste Oplossing:

Gewoon bezorgen op tijd die doorgegeven word en niet omdat het de bezorger niet uitkomt niet langs komen. Ga dan ander werk zoeken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Kampers, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat het pakket niet is bezorgd terwijl u wel thuis was. Ik reageer graag op uw bericht. Ik begrijp dat u, terwijl u thuis was, de melding heeft gekregen "we hebben u gemist". Dit is zeer spijtig en ik maak hier graag een klacht voor aan. Hiervoor ontvang ik graag de 3S-code van het pakket. Zodra u de 3S-code heeft gestuurd zal de klacht worden aangemaakt en de bezorger zal door zijn leidinggevende worden aangesproken op zijn handelen. Ik zie uw reactie, inclusief de 3S-code, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Kampers, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Bloem@1967

2 maanden geleden - Het is al opgelost maar niet door jullie !

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kampers,

Hartelijk bedankt dat u dit nog even laat weten. Omdat u geen barcode heeft doorgeven kan ik ook niet nakijken wat er precies is voorgevallen, maar ik ben blij om te horen dat het is opgelost. Ik hoop dat het bij toekomstige pakketten weer correct zal verlopen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Bloem@1967