Klacht: Wachttijden

op 30 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aangezien het verlengen van je abonnement al tijden niet meer via de website van Vodafone kan vanwege een fout, heb ik twee weken geleden mijn abonnement telefonisch verlengd. Voordat dit kon heb ik 50 minuten in de wachtstand gestaan. Na een bezoek aan een Vodafone Center bleek in het systeem de verkeerde telefoon te staan! (Iphone 16GB Black i.p.v. de bestelde 64GB. Maar weer aan de telefoon gehangen.

“Nee meneer, het is nu opgelost, ik heb nu voor u een 64GB black in uw bestelling gezet!”.

Vandaag kreeg ik de bevestiging binnen van mijn bestelling, en wat schets mijn verbazing? 16GB i.p.v. de bestelde 64GB!

Op het moment van typen hang ik al 1 uur en 12 minuten in de wacht.. Dit kan je toch niet meer klantvriendelijk noemen?

Gewenste Oplossing:

Eindelijk het goede toestel! De 64 GB Black Iphone 4S in plaats van de 16GB. Daarnaast excuses van Vodafone voor de lange wachttijden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 02 november 2011 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vodafone Webcare heeft een e-mail gestuurd met uitleg.

Alle klachten die gemeld zijn door VandeVoskamp