Klacht: Wachttijd voor reactie op een klacht

op 30 september 2011 over Peter Langhout Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elders in dit forum hebben wij aangegeven dat wij niet geheel tevreden waren met de omstandigheden waarin onze busreis naar florence-rome-venetie plaatsvond.

Wij hebben hier een beknopte klacht geplaatst en uitgebreid maar netjes onze grieven, die overigens elders in dit forum bevestigd zijn, geuit naar de servicedesk van Peter Langhout. We kregen bericht dat eea onderzocht diende te worden en dat er gereageerd zou worden binnen 8 weken.
We zijn inmiddels 7 weken verder en u raadt het al: nog steeds niets gehoord. Verificatie duurt hier langer dan een politieonderzoek. Ondertussen kunnen we er gevoeglijk van uitgaan dat er, als er nog geen resultaat is nav dit onderzoek, de tekortkomingen nog steeds niet zijn opgelost en deze nog steeds voortduren. Misschien denkt men dat de klachten bij klanten wel zullen wegebben, maar juist in dit soort gevallen kan een reisorganisatie zich onderscheiden door een adequate reactie. Helaas… of zijn wij te ongeduldig ? -not!-

Gewenste Oplossing:

Een snelle reactie waarin men zich indien akkoord verontschuldigt of omstandigheden aangeeft die tot de tekortkomingen hebben geleid. Daaruit zou blijken dat wij als klanten door de "service-desk" serieus worden genomen.

Bericht van Peter Langhout Reizen

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Bosman, Allereerst excuseren wij ons voor de lange termijn voor het behandelen van uw klacht. Volgens de ANVR voorwaarden heeft de reisorganisatie inderdaad een maximale termijn van 8 weken om uw klacht in behandeling te nemen en af te handelen. Vanwege de nasleep van de zomerdrukte hebben wij hier de maximale tijd voor nodig gehad. Inmiddels zie ik dat u reeds een antwoord op uw klacht heeft ontvangen. Ik ga er vanuit dat de klacht naar wens is afgehandeld. Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u via de officiële weg weer contact met onze afdeling Kwaliteitsbeheer opnemen. Tot slot willen wij ons nogmaals excuseren voor het ervaren ongemak tijdens uw vakantie. Wij stellen alles in het werk iets dergelijks in de toekomst te voorkomen. Hopelijk zien wij u nog eens terug op een van onze bestemmingen en kunnen wij u laten zien hoe het wel hoort! Met vriendelijke groet, Lisa Rops Peter Langhout Reizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Peter Langhout Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Peter Langhout Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Peter Langhout Reizen

Heeft op 10 januari 2012 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is inmiddels reeds afgehandeld door de afdeling Kwaliteitsbeheer.

Alle klachten die gemeld zijn door fam Bosman