Klacht: wachttijd om kaarten te bestellen

op 02 november 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

maandagmorgen om 10.30 uur telefoonnummer achtergelaten vanwege grote drukte.
de rest van de dag telefonisch niet te bereiken, wachttijd langer dan 5 min zegt het apparaat. maar na 15 minuten nog geen gehoor! telefoonkosten 45 cent per min.

Gewenste Oplossing:

als men kortingsbonnen gaat rondsturen moet men de belcapaciteit toereikend is.
of gewoon via de website kunnen bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 10 juli 2012 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

We vinden het erg vervelend dat we moeilijk bereikbaar zijn geweest. We hebben in deze periode extra mensen ingezet en onze openingstijden verruimd om iedereen van dienst te kunnen zijn. Steeds vaker kunnen we tegenwoordig zorgen dat acties (dmv een actiecode) ook via internet geboekt kunnen worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Eventim beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door fiafia59