Klacht: Wachttijd bankstel

op 10 oktober 2016 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Kan er beter een serie over gaan schrijven, komt geen eind aan! 9 april 2016 bankstel gekocht, 15 april 2016 geleverd met gigantisch veel schade! Retour gebracht met de belofte van filiaal Eindhoven zsm een nieuwe te leveren.
Tien weken later contact gehad dat hij half oktober geleverd zou worden stond in hun computer. Net weer gebeld om te vragen of ze al een exacte datum wisten, maar nee, want dat zal wel eind december worden dacht ze! Want ja, dat bankstel komt van overzee! Ja en?? Ze kon niks vinden over half oktober, stond niet in de computer. Weer een zoveelste mail gestuurd naar het hoofdkantoor dat ik het wachten beu ben, mijn € 500 voorschot terug wil en al geen bankstel meer wil van hun.
Als die er eind december zou zijn , zit ik bijna negen maanden te wachten en op een tuinstel!

Voorschot terug en geen bankstel meer

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Heeft op 10 oktober 2016 om 16:30 geantwoord

Oplossing?? Er is niks opgelost ,dus nee, natuurlijk ben ik niet tevreden!
Negen maanden wachten op een bankstel wil niemand, lijkt mij.
Aanbetaling terug,dan is de klacht pas opgelost!

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 08 november 2016 om 14:28 geantwoord

Geachte heer van Hulst,
Wij hebben nieuwe meubelen voor uw besteld.

Alle klachten die gemeld zijn door BramAtie