Klacht: Wachttijd

op 05 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een uur in de wacht gestaan en toen maar opgehangen, ik vind dit niet heel netjes. Ik zou graag een overzicht willen hebben met de prijzen voor het verzenden naar alle landen in europa met de verschillende gewichten en groottes, gezien we een webshop zijn gestart en ik de verzendkosten graag in wil stellen.

Gewenste Oplossing:

Als ik dit overzicht krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 05 oktober 2017 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Stam,

Bedankt voor uw bericht! Hierin geeft u aan dat u lang in de rij heeft gestaan voor onze klantenservice. Ten eerste mijn excuses voor het ongemak.

Het kan op bepaalde tijden inderdaad erg druk zijn, we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen. U kunt in de tussentijd ook altijd nog contact opnemen via Facebook, Twitter of chat. Alle mogelijkheden staan ook op https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Consument. Daarnaast geeft u aan overzicht te willen hebben van de prijzen van internationale zendingen. Meer informatie hierover vindt u op: https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/tarieven/.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jannastam