Klacht: Wachten, wachten en nog eens wachten.

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb donderdag 30-08-2018 om 11:00 een bestelling geplaatst, kreeg aan het einde van de middag een melding dat ik het pakketje de volgende dag na 15:00 kon ophalen. (Doe het meestal op deze manier, zodat ik niet onnodig thuis gekluisterd zit) Maar wat denk je? Geen pakket. De volgende dag kreeg ik een melding dat mijn zending vertraging had opgelopen en dat ik het de volgende dag na 15:00 kon ophalen. Dus ik de volgende dag weer terug, en mijn pakket was nog steeds niet binnen. Toen zei een medewerker van die winkel, dat ze de bezorger van PostNL al vanaf woensdag niet meer heeft gezien. Nu is het maandag 3-09-2018 ben ik tot 2 x toe in de desbetreffende winkel geweest (smorgens en tegen de avond) en mijn pakket is er nog steeds niet. Op de app staat nog steeds dat de bezorger onderweg is. Waarom zeggen dat als je voor een bepaalde tijd besteld je het morgen binnen hebt, als je het niet waar kan maken!
De afzender heeft geen schuld, want die heeft het netjes dezelfde donderdag nog aangeboden asn PostNL.

Gewenste Oplossing:

Dat als je iets besteld en het bezorgdepot ondervind problemen met het verwerken van de post en pakketten, stuur dan niet tot 3x toe een notificatie dat het de volgende dag na 15:00 klaar ligt bij het desbetreffende afhaalpunt.
Geef dan meteen een melding dat de zending vertraagd is, en dat ik zo spoedig mogelijk bericht krijg. Dan hoef ik niet tot 4 x toe naar de winkel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Brussel, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website, het spijt me om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet goed verloopt. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heeft u de TrackTrace code niet meegestuurd in uw bericht. Zonder deze informatie kan ik de gegevens van uw pakket niet bekijken. Ik hoop uiteraard dat u het pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. Wilt u de code sturen als reactie op dit bericht? Dan kijk ik graag nog even met u mee. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Elle Van Busssl

3 maanden geleden - De tracktrace code ; 3SCZWV0213595 Heb op maandagavond op 3-09-2018 om 22:50 een notificatie ontvangen via de app dat het pakket om 22:38 is bezorgd bij het desbetreffende afhaalpunt!! HOE KAN DIT? Terwijl het afhaalpunt sluit om 18:00. Stond ik dinsdagochtend WEER bij het afhaalpunt, en wat denkt u? WEER geen pakket.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 september 2018 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Brussel,

Bedankt voor uw bericht en aanvullende informatie. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. De melding dat het pakket op 3 september om 22:50 uur bij de afhaallocatie is afgeleverd is een foutieve scan geweest, mijn excuses hiervoor. Het pakket is een dag later alsnog bij de locatie afgeleverd en volgens mijn informatie inmiddels door u afgehaald. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 06 september 2018 om 11:48 geantwoord

Hoop dat jullie in de toekomst nauwkeuriger en georganiseerder te werk gaan, i.p.v. die standaardmeldingen; we zijn vertraagd, morgen na 15:00 mag u het pakket ophalen. Tot 3 x toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Elle Van Busssl