Klacht: Wachten voor niks

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerst zou mijn pakket vrijdag worden bezorgd eindstand niet bezorgd.
Ik vanochtend(maandag) weer gebeld en werd er gezegd dat die vandaag voor 18:00 zou worden bezorgd eindstand is het 18:00 en ja hoor weer niet bezorgd. Ik weer gebeld kwamen ze weer met een smoes dat die vermist was en dus nog in de loods stond en dat die nu weer morgen word bezorgd (dinsdag).
Maar eindstand heb ik wel 2 vrije dagen voor niks opgenomen en voor wat heb ik dan 40 euro verzendkosten betaald?
Vervolgens heb ik gevraagd naar de bedrijfsleidster of waar ik een klacht kon indienen en werd er gewoon gezegd dat ze er niks aan konden doen.
Ben hier echt heel erg pissig over.

Gewenste Oplossing:

Als ze alsnog mijn pakket hadden bezorgd ook al was het na 18:00 of mijn verzendkosten terug betalen of dergelijke.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw pakket,
Helaas heeft uw pakket onbedoelde vertragin gehad en hiervoor onze excuses. Ik zie dat het gelukkig vandaag wel gelukt is om uw pakket te leveren. We kunnen helaas niet overgaan tot compensatie van uw verzendkosten door deze vertraging. We gaan dit wel als interne les opnemen om in de toekomst dit te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sdenood