Klacht: wachten voor niks

op 29 juni 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb mijn product zaterdag besteld. krijg ik eindelijk een track and trace met daarin dat het donderdag wordt bezorgd. Ik ben thuis gebleven om op het pakketje te wachten, zegt de bezorger dat hijzij mij heeft gemist.
volgende dag word er weer een poging gedaan, mijn pakketje blijft op het sorteer centrum en word niet bezorgd. vandaag word weer een poging gedaan en nog zit het pakketje in het sorteer centrum en zeggen ze dat het vandaag wordt bezorgd. het wordt voor mij al een 3e dag thuis zitten.

wanneer ik mijn pakketje binnen heb zonder al die niet nakomende beloftes van DHL

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 juni 2019 om 13:29 geantwoord

Beste Ana,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat deze zending inderdaad meer tijd kost om bij u aan te komen. Daar wil ik u graag mijn excuses voor aanbieden. Ik zie dat dit pakket onder andere met overmacht te maken heeft gehad. Helaas kunnen we dat niet altijd voorkomen. Dit pakket staat vandaag weer in de planning. Ik heb er vertrouwen in dat het vandaag wel zonder verdere problemen bij u aan zal komen. Mocht er toch weer iets misgaan dan wil ik u aanraden om deze zending naar een parcelshop te laten sturen. Dat kunt u via onze website aanvragen. Er kan met parcelshopzendingen een stuk minder misgaan, en u hoeft dan ook niet meer thuis te blijven wachten.

Dion
DHL Parcel Webcare

Heeft op 29 juni 2019 om 20:06 geantwoord

Ik zou het graag naar een parcelshop sturen maar dat gaat helaas niet, mijn pakket is te groot en/of te zwaar. Vandaag was ik weer netjes aan het wachten op mijn pakket maar het is weer niet aangekomen. Deze keer was het verhindert en is het weer naar het sorteercentrum gegaan. dit is zeer teleurstellend en een verspillen van mijn tijd. Dit is al de derde dag dat ik aan het wachten ben, hoevaak moet ik thuis nog blijven wachten?

Alle klachten die gemeld zijn door aent