Klacht: Wachten op een terugbetaling

op 23 februari 2018 over Bandenthuis.nl in de categorie Internetshops - Auto's en auto onderdelen

Op 23 december 2017 heb ik twee banden besteld bij deze firma ter waarde van 157.90. Factuur Nr 201712334. Bestellingsnummer BT201719764 op naam van DEBECKER Olivier. Deze banden werden nooit geleverd. Na veel mails, chats enz zonder antwoord krijg ik op 15 jan eindelijk een mail terug waarin men mij verzekerd dat ze de som teruggestort hebben en er een bewijs van betaling ging volgen. We wachten nog steeds op dit bewijs. Op 080218 werd ons na veel andere mails, chats enz (weer zonder antwoord) nog eens een antwoord gestuurd zeggende dat de mail in behandeling is bij “collega Nick” en dat we nog eind die week ten laatste begin van de week nadien een antwoord zouden krijgen met een oplossing voor het probleem. Sinds die dag heb ik nog vele andere mails en chats verstuurd maar zinloos antwoorden blijven uit. We zijn dit wachten nu echt beu geworden en zouden graag ons gestorte bedrag zo snel mogelijk terugkrijgen. Deze situatie heeft nu al lang genoeg geduurd en hun manier van werken (niet werken dus) is gewoon ongehoord. Er is geen enkele klantvriendelijkheid geen enkel respect

Als het betaalde bedrag zal teruggestort worden

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bandenthuis.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bandenthuis.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandy Feck