Klacht: wachten op een pakket al 5 maanden, postNL doet niks

haiderhuss op 25 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte meneer/mevrouw.
Lees graag mijn bericht volledig
Ik verwacht een zending vanuit GB, RN537282127GB. Volgens de royal mail website de zending is in Nederland sinds 19-10-2021. De afzender heeft een zaak geopend bij royal mail ,201118-013674. Op verzoek van royal mail, heeft PostNL 2x keer een onderzoek gedaan. De conclusie is dat het pakket is niet leverbaar. Dat heeft postNL zelf aan mij verteld.

Waarom is het pakket niet leverbaar
Waar is het pakket nu
Waarom is het pakket niet teruggestuurd naar de afzender

Stuur graag het pakket terug naar de afzender als het pakket niet lever baar

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 25 februari 2021 om 11:46 geantwoord

Geachte mevrouw/ meneer,

In uw e-mail vraagt u wanneer u uw pakket uit het buitenland ontvangt. Ik begrijp dat u meer duidelijkheid wenst, zeker gezien uw zending al een geruime tijd onderweg is.

Ik zie dat er op deze barocde onlangs een onderzoek is gestart door mijn collega. U krijgt hier nog een terugkoppeling over.

Mocht er over een paar dagen nog steeds niks bekend zijn, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die kan dan in eigen land navragen wat de status van de verzending is.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door haiderhuss