Klacht: Wachten en niks ontvangen

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou mijn pakketje vandaag ontvangen en ben daarvoor de heledag thuis gebleven na uren zitten wachten heb ik de post nl app geopend en er stond dat de bezorger de pakket morgen komt bezorgen omdat ik er niet was er is helemaal niet aangebeld en ook niet geklopt .

Ik heb deze dag vrij genomen omdat het pakketje noodzakelijk was en hierdoor mis ik mijn dag van werken en moet ik morgen opnieuw weer zitten wachten graag zo snel mogelijk bezorgd worden !

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Farhi, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld. Terwijl in de app te zien was dat de bezorging niet zou zijn gelukt. Mijn excuses hiervoor. Kunt u ook aangeven of de bezorger een briefje bij u heeft achtergelaten? Als dit niet het geval is, dan wil ik hier heel graag een klacht over opmaken. Zou u mij hiervoor nog de track en trace code willen sturen? Mocht u wel een briefje hebben ontvangen zou u dan willen controleren of uw bel nog goed werkt? Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Klacht12mm

3 maanden geleden - Ik heb mijn pakker uiteindelijk gekregen de dag erna maar nu is mijn 2e pakket nog steeds niet bezorgd wat ik erg jammer vind ik zou graag willen weten waarom deze nog niet is bezorgd het ligt nog steeds 2 dagen lang in afgifte punt ?

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Farhi, Dank u wel voor uw reactie. Ik zou graag voor uw willen kijken naar deze zending. Zou u daarom de track en trace code van deze zending willen sturen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 september 2018 om 10:08 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht12mm