Klacht: Wacht nu al 20 weken op een bank!

op 12 juli 2016 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

27 februari een hoekbank stel besteld. In de winkel wordt gezegd 8 tot 10 weken levertijd. Prima je gaat er van uit dat dat ook zo is. Inmiddels waren er 12 weken voorbij en contact gehad met de klantenservice. Die zeiden binnen 2 weken is het binnen. Nou oke prima. 2 weken waren voorbij nog steeds niks gehoord. Weer contact gehad en weer zeiden ze binnen 2 weken. Weer 2 weken gewacht en gewoon nog steeds geen bank binnen. Dit is dus gewoon aan het lijntje houden. We zitten nu inmiddels in week 20!! Vind dit zo asociaal. Wij wachten nu tot week 24 aangezien je het dan boete vrij kan annuleren. En ook al zou het bankstel er dan zijn 24 weken en 1 dag hoef ik het echt niet meer. Dit zijn geen normale zaken meer. Half jaar op een bank wachten terwijl er doodleuk wordt verteld Max 10 weken.

Compensatie voor de te lange wachttijd. Of het per direct kunnen annuleren zonder boete

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadia89