Klacht: wacht nog steets op paket

op 08 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 februari 2018 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Broekhuijzen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u graag wilt weten wanneer uw pakket bezorgd zal worden. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb op basis van deze code de gegevens gecontroleerd. Helaas is deze zending (nog) niet bij ons bekend, we hebben hem nog niet ontvangen. Ik raad u aan om op de website www.internationalparceltracking.com de track&trace code (ook als het geen 3S-code is) in te voeren samen met uw postcode. Zodra het pakket bekend is (op dit moment nog niet) vindt u daar meer informatie. Indien het te lang duurt raad ik u aan contact op te nemen met de afzender voor een oplossing.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Panter8