Klacht: Wacht al n week5 dagdelen voor niets!

op 04 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht al 5 dagdelen voor niets thuis en DHL mailt dat ze worden bezorgd, vervolgens komt er niemand langs, geen kaart in de bus en krijg ik mails dat ik niet thuis was. Bij TrackTrace stond later 3x Tijdelijke Overmacht maar iedere dag weer de mails dat de pakketten zouden worden bezorgd. En weer niets. 3x gebeld met een klacht, kreeg te horen dat ik als Ontvanger geen klacht kan indienen, kreeg geen terugkoppeling en alleen maar dezelfde informatie als TT al gaf. Laatste keer wel tig excuses. Nu ben ik er helemaal klaar mee, wat n slecht presterend bedrijf.

Als ik vandaag eindelijk mijn pakketten jn huis krijg, desnoods ga ik ze zelf halen. En na een week dagelijks thuisblijven en frustratie eis ik nu ook een financiële compensatie.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 september 2018 om 14:20 geantwoord

Goedendag,

Ik kan me voorstellen in een dergelijke situatie als deze dat u niet meer op excuses zit te wachten want dit verdient alles behalve de schoonheidsprijs. We moeten hoe weinig u hiervoor ook koopt het boetekleed aantrekken. Helaas kan ik u hierin geen financiele compensatie toezeggen. De verzender heeft de mogelijkheid als opdrachtgever van de zending om bij ons de officiele klachtenprocedure hiervoor op te starten. Uw zending staat voor vandaag op de planning om in uitlevering te gaan tussen 18:00 en 21:00 uur.

Mike

Heeft op 04 september 2018 om 17:38 geantwoord

Tja, nul vertrouwen in die bezorging vanavond natuurlijk. Ik heb de verzenders allemaal gevraagd een klacht in te dienen. Ik vind het ook heel bijzonder dat je als ontvanger niets kunt ondernemen, mijn geld zit in die goederen en ik had allerlei plannen met de inhoud die niet door hebben kunnen gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Brigitte16