Klacht: wacht al een week op 2 pakjes

op 29 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Amazon.de heeft pakjes verstuurd die vorige week donderdag(22 juni) bezorgd zouden worden. Er ging blijkbaar iets mis en nu zouden ze vandaag bezorgd gaan worden, maar op de track en trace van DHL nog steeds geen informatie over waar ze zijn.
Ook heeft mijn vader afgelopen dinsdag(27 juni) geen pakje bezorgd gekregen en heeft Wehkamp het opnieuw verstuurd in de hoop dat het vanavond wel bezorgd wordt.
Wat is er aan de hand bij DHL, lijkt wel of het hele bedrijf op zijn gat ligt al meer dan een week lang. Heeft dus niks met cyberaanvallen te maken als het een week geleden is dat mijn 2 pakjes al bezorgd hadden moeten zijn.

Als de pakjes bezorgd zijn ben ik (eindelijk) tevreden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht A.Spijkers

3 maanden geleden - Inmiddels ook een mail naar DHL gestuurd met de vraag wat er aan de hand kan zijn, want dit is niet gebruikelijk meer, normaal heb ik alles altijd netjes op tijd, soms zelfs een dag eerder dan Amazon beloofd.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 juni 2017 om 14:32 geantwoord

Goedemiddag Astrid,

Bedankt voor het bericht. Je geeft aan dat er twee pakketjes van Amazon bezorgd moesten worden, maar dat dit tot op heden nog niet is gebeurd. Ik heb alle zendingen voor je nagekeken en ik kan zien dat er in totaal 4 aanmeldingen voor Amazon pakketjes zijn geweest op dezelfde datum (19 juni). Twee hiervan staan op afgeleverd en van de andere twee zijn alleen vooraanmeldingen binnen gekomen. Dit houdt in dat wij de pakketjes nog niet fysiek hebben mogen ontvangen.

Ik zou je dan ook willen adviseren om hierover contact op te nemen met Amazon. Zij kunnen namelijk een onderzoek starten bij ons, zodat we ervoor kunnen zorgen dat de pakketten zo snel mogelijk geleverd worden.

Sorry voor het ongemak.

Groet,

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Heeft op 29 juni 2017 om 15:11 geantwoord

Ik ga gedeeltelijk akkoord, want ik heb idd ook al voor ik dit antwoord kreeg contact opgenomen met Amazon en hoop van hun ook zsm bericht terug te krijgen.

Wat het antwoord over de 2 die staan op afgeleverd ben ik het niet eens, want bij mij is helemaal niks bezorgd, dat zouden dan de 1e 2 moeten zijn die op 22 juni bezorgd hadden moeten worden, waarbij Amazon zelf op hun website aangaven dat de leverdatum uitgesteld werd en het vandaag, 29 juni, zou worden. Dus ik wacht ook het antwoord van Amazon even af, want zij moeten idd als verzender hier achteraan.

Alle klachten die gemeld zijn door A.Spijkers