Klacht: WAARSCHUWING – Nep kleding en lange levertijd

op 05 november 2016 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste potentiële of benadeelde Brandeal koper,

zoals u ziet bij onderstaande klachten zijn er nogal wat mensen die klagen over de lange levertijd. Ik heb een paar maanden geleden ook kleding besteld via Brandeal.nl, de kleding wel ontvangen, echter wel extreem laat. Toen ik beter ging kijken naar logo’s etc. bleek het toch echt om een (goede kwaliteit) replica te gaan. Koop altijd met uw verstand, bij een lange levertijd en onduidelijkheid over de leveranciers kan men ervan uitgaan dat de kleding eerst wordt ingekocht bij leveranciers van nep kleding uit het buitenland. Hoewel het dus om een goede kwaliteit replica gaat probeert Brandeal u wel te laten geloven dat het om het ‘echte’ merk gaat en dit is niet goed. Voor goede en te dure replica’s bent u bij Brandeal dus aan het goede adres, maar niet voor de originele merkkleding.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Brandeal geen replica\'s meer verkoopt aan mensen die veronderstellen originele merkkleding te kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brandeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 14 november 2016 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Henk Bach,

De klacht die u heeft geplaatst is onjuist! Brandeal verkoopt originele merkkleding. We hebben het onderzocht en u heeft nog nooit een bestelling bij ons geplaatst. Tevens komt het mailadres carsonmoins2@gmail.com niet in onze database voor.

Wij werken met de voorraden van onze partners en leveranciers en houden geen eigen voorraad, dit is de reden waarom een bestelling vertraging kan oplopen.

Wij vinden het dan ook heel jammer, dat u deze feitelijke onjuistheden anoniem op internet plaatst en daarmee Brandeal en haar vele tevreden klanten bewust in een kwaad daglicht wilt plaatsen. Wij hebben uw IP-adres genoteerd.

Met vriendelijke groet,
Brandeal.nl

Heeft op 21 november 2016 om 20:04 geantwoord

Beste heer of mevrouw van Brandeal.nl,

bedankt voor het onderzoeken van het mailadres. Dit is inderdaad een nep e-mail adres omdat ik al bang was dat jullie niet echt goed om zouden gaan met de privacy van mensen. Het is frappant dat jullie mijn IP-adres hebben kunnen noteren via een externe site, die zelf wel de privacy waarborgt van haar gebruikers. Verder zou ik u willen vertellen dat ik de pullover, die ik destijds bij uw bedrijf heb gekocht, heb laten controleren bij het authentieke bedrijf en dat zij aangaven dat het om een goede replica ging. Zij zagen dit alleen al aan het label, waarvan het opgedrukte logo niet klopte. Waarom zou ik uw bedrijf in een kwaad dag licht willen zetten als jullie wel goedkope authentieke merkkleding verkochten? Een lange levertijd had mij dan niets uitgemaakt. Misschien heeft uw bedrijf het zelf niet door dat er replica's worden gekocht van de leveranciers? Verder probeer ik uw vele tevreden klanten niet in een kwaad daglicht te stellen hoor, een beetje vreemde conclusie. Ik probeer de tevreden klanten, waar ik er ook een van was, er van bewust te maken dat ze te maken kunnen krijgen met replica's en hen dus te helpen.

Een fijne dag gewenst.

Bericht van Brandeal

5 dagen geleden - Beste Anonieme klager, Spijtig om te horen dat u een negatieve ervaring met Brandeal heeft gehad. Wij verkopen alleen authentieke producten. Wij hebben tot op heden geen bestelgegevens van u mogen ontvangen. Wanneer u een klacht heeft over een product of onze service, meld u dit graag aan onze klantenservice. Wij nemen iedere klacht serieus en lossen het graag met u op. Als u anoniem een bericht plaatst op een externe website, kunnen wij uw klacht niet controleren of in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Brandeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door LET OP LET OP