Klacht: Waarom ze niet helpen

op 08 mei 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik heb al 10 mails gestuurd maar gewoon geen antwoord..door zware omstandigheden ziekte van mij ven ik achter geraakt ..ook willen jullie geen regeling meer treffen dat snap ik …maar ik kom zelf met voorstellen zodat ik netjes kan betalen in korte termijn .heb nu al geld overgemaakt.
Heb juridishe hulp ingeschakkeld en contact op genomen met menzis ..die vonden het raar en gaan het uitzoeken
Mijn klacht is dan ook
Heb zeker al veel betaald heb idee dat het niet minder wordt
Wou graag uitstel zodat ik in korte termijn alles kan betalen
Ik heb nu geld overgemaakt betaal volgende week ook 600 zodat ik al genoeg heb betaald
En mijn voorstel in behandeling wordt genomen
Zodat ik zoveel mogelijk betaal in de maand en zo snel mogelijk wordt betaald …

Dat mijn voorstel in behandeling wordt genomen en ook mag doen ...ze zijn er toch om mensen te helpen ...ik zal zoveel mogelijk betalen zodat ik met half jaar alles heb betaald ...het gaat dan om paar maanden dan ven ik tervreden ..als ik geen regeling krijg snap ik best maar kan dan toch mijn voorstel doen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Candysmid

3 maanden geleden - Dank jullie wel het is goed opgelost top

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 12 mei 2017 om 15:03 geantwoord

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en u op 10 mei 2017 schriftelijk bericht. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site. Mocht u nog vragen hebben over de afwikkeling van uw klacht, dan kunt u deze stellen via het contactformulier: https://contact.ggn.nl/.
GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door Candysmid