Klacht: Waarom wordt een productiefout niet vergoed?

op 18 oktober 2011 over Expert in de categorie Electronica Winkels - ketens

We hebben in maart 2008 een LCD TV aangeschaft van het type : 42PFL9632D/10 PROF bij Expert Holterman te Raalte.
Twee weken geleden haden we plotseling geen beeld meer en nog wel geluid. We hebben de TV naar Expert terug gebracht met deze klacht.De inverterboard is compleet vervangen en de TV doet het weer. Heel fijn.
Via andere wegen kwamen wij er achter dat het een productiefout betrof m.b.t. tot dit toestel wat algemeen bekend is. We hebben voor de reparatie 186,95 euro betaald, maar het geeft absoluut geen goed gevoel hiervoor zoveel betaald te hebben terwijl het een productiefout is.Zelfs bij Radar is er aandacht aan besteed.De ene krijgt het wel vergoed en de ander weer niet[zie de vele recenties die hierover geschreven zijn].
We hebben destijds 2300.00 euro voor deze TV betaald en voor zo’n prijs verwachten we wel iets meer service…..en zeker van Philips. De klacht heeft namelijk niets te maken veroudering van dit onderdeel, waardoor het buiten de garantieperiode valt.Het is zoals gezegd een productiefout.Ik sta zelf op de winkelvloer en wanneer er een productuefout is m.b.t. bepaalde artikelen haalt de producent de artikelen terug.Dit om een tevreden klant en ook een tevreden winkelier te behouden,zodat de klant terug komt.Wederzijds vertrouwen is een basis voor klantenbinding en die hoort onderhouden te worden.
Bij deze leg ik de klacht bij Philips neer en we hopen dat we hierin op een eerlijke manier gehoord worden.
In afwachting van een positief antwoord verblijven wij,
met vriendelijke groet,Marian Vlierhuis

Rabo-Reknr. 142967815

We zijn tevreden met het vergoeden van de gemaakte kosten

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Expert in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door M. Vlierhuis