Klacht: Waarom word mijn klacht niet geplaatst

op 19 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 september 2018 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Riem,

U heeft deze klacht meerdere malen op deze website klacht.nl geplaatst. Ik heb u op deze site al van antwoord voorzien onder referentienummer 742116. Ik ga er vanuit dat u begrijpt dat ik mijn antwoord hier niet nogmaals ga formuleren. Hartelijk bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Lidia riem