Klacht: Waarom word mijn klacht niet geplaatst

op 19 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zie dat er in tussen veel nieuwe klachten over van alles zijn toegevoegd, maar mijn klacht over de dhl bezorger die niet op komt dagen staat er niet. Waarom niet ?

Gewenste Oplossing:

Als klacht geplaatst is

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 september 2018 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Riem,

U heeft deze klacht meerdere malen op deze website klacht.nl geplaatst. Ik heb u op deze site al van antwoord voorzien onder referentienummer 742116. Ik ga er vanuit dat u begrijpt dat ik mijn antwoord hier niet nogmaals ga formuleren. Hartelijk bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Lidia riem