Klacht: Waarom post NL punt aangeven als PostNL er zelf een uitkiest

op 21 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje besteld, kreeg dezelfde dag nog een mail dat het aangemeld was bij PostNL en dat het de volgende dag (vandaag dus) zou arriveren bij pakketpunt X te leiden. Vannochtend mail dat pakketje onderweg was, en afgeleverd zou worden bij pakketpunt Y te leiden.
Gelukkig is PostNL nog zo vriendelijk het in dezelfde stad af te leveren, maar mij werd succes gewenst met het zelf ophalen. Dame aan de telefoon was vriendelijk, maar dankzij PostNL’s toffe bedrijfsvoering kon ze niet meer dan een 7 dagen durende onderzoeksprocedure oid starten. Mijn nu hopelijk nog levende plant heeft waarschijnlijk niet zo’n zin om een week (of langer) ergens in PostNL’s falende systeem te zweven, dus beste oplossing is dat ik zelf maar verder moet fietsen.

Nu ben ik niet te lui om 5 minuten extra te fietsen, maar hallow. PostNL verprutst het ( hoe snapt niemand) en vervolgens mag je het zelf gaan oplossen want meer dan nutteloos onderzoek (ervaring mee) is niet mogelijk.

We leven in de 21e eeuw. Schaf een moderner systeem aan waardoor de telefoniste even de bezorger kan bellen dat ie het pakje ergens anders op zijn route moet bezorgen. Verder wordt een excuus in de vorm van compensatie voor de moeite gewaardeerd. Een excuus alleen op papier doet vrij weinig meer aangezien PostNL het toch niet meent.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Derks, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een zending bij u afgeleverd zou moeten worden maar dat dit niet gebeurd is. Graag voorzie ik u van response. Ik zou graag met u mee willen kijken naar de zending en wat er mee aan de hand is. Daarvoor heb ik de track en trace code van de zending nodig. Zou u mij de track en trace code kunnen verschaffen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht lasjdf

7 maanden geleden - Track en trace code is: 3SCDHX160175303 Het pakket moest afgeleverd worden bij de breestraat (Post NL punt), maar werd bij geloof ik de turfmarkt (ook post nl punt) afgeleverd. Heel raar, jullie eerste mail had het wel over het goede adres, maar de mail die ik vandaag kreeg stond opeens turfmarkt. Ook staat op het pakket als adres gewoon breestraat

Heeft op 21 februari 2018 om 12:57 geantwoord

Geachte mevrouw Derks,

Hartelijk dank voor uw reactie. Door middel van de door u gestuurde gegevens heb ik gezien dat er vanuit de afzender reeds een melding is gemaakt van deze situatie. Dit is gemeld bij de bezorgafdeling zodat we dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Volgens mijn informatie heeft u het pakket inmiddels toch kunnen afhalen. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door lasjdf