Klacht: Waarom op deze manier?

op 28 september 2011 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Waarom moet er bij een collecte voor het geestelijk gehandicapt kind een kras lot worden gegeven met daarop de kreet “kras en win” Zoals zo vaak bij dergelijke acties wordt je er weer ingeluisd, want als je jouw gegevens doorgegeven hebt dan is je wincode “geactiveerd”… Maar je moet nog even aanklikken dat je minsten met nog een lot moet meespelen. Ik heb niet alles gelezen, maar ik ben bang dat als je het goed doorkijkt, je ook nog oppassen dat je voor maanden aan de Vriendenloterij vastzit.
Slechte zaak!!!!

Stoppen met die ongein

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vriendenloterij in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vriendenloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vriendenloterij

Heeft op 24 mei 2012 om 16:17 geantwoord

De klacht is afgesloten omdat deze gedateerd is.

Heb je een vraag over de VriendenLoterij? Kijk dan op onze klantenservice pagina: http://www.vriendenloterij.nl/klantenservice
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Je kan hier ook doormiddel van een formulier contact opnemen met onze afdeling ledenservice.
We zijn natuurlijk ook telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur. Ons telefoonnnummer is 0900 - 300 1400 (10 cpm).

Je kan ons ook een vraag stellen op Twitter (http://twitter.com/vriendenloterij) of Facebook (http://www.facebook.com/vriendenloterij).

Webcare Team VriendenLoterij

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vriendenloterij beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jan2