Klacht: Waarom is de postbezorging sinds Post.nl zo achteruit gegaan? …

op 09 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is al de tweede keer in korte tijd dat Post.nl niet binnen 3 werkdagen pakketjes kan leveren. Heel vervelend terwijl ik er op zit te wachten. Ook vervelend omdat ik de bedrijven benader bij wie ik bestel, die eerlijk toezeggen al lang te hebben verzonden. En natuurlijk kom ik er inderdaad achter dat Post.nl slak-achtig langzaam is.

Gewenste Oplossing:

Misschien nóg een reorganisatie? ...

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door w.v.