Klacht: Waarom geen reactie?

op 20 september 2010 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Meerdere malen heb ik Van Arkel aangeschreven en gebeld met het verzoek tot een betalingsregeling. Iedere keer kreeg ik het zelfde antwoord: U zult moeten wachten, want wij kunnen daar niet over beslissen. Alleen de opdrachtgever kan daarover beslissen. Wij hebben uw verzoek doorgestuurd.
Een telefoontje richting de opdrachtgever leerde mij dat zij dit verzoek nooit van van Arkel hadden ontvangen. Nogmaals Van Arkel gebeld met als antwoord dat ze het toch echt hadden verstuurd en als ik daarop stond zouden ze het nogmaals versturen.
Natuurlijk stond ik daarop. Hierna nog geen antwoord ontvangen, nu 2 maanden geleden. Ik vraag me nu af of Van Arkel zich wel aan afspraken houdt en doen wat ze zeggen en beloven. Ook de betalingen die ik in de tussentijd heb gedaan zijn niet door de opdrachtgever ontvangen. Ronduit belachelijk. Verder vond ik dat niet alle medewerkers van Van Arkel (lees dhr, Frolik) me erg vriendelijk te woord stonden (dit is een understatement)

Gewenste oplossing

Betalingsregeling en vrijwaring voor alle extra kosten vanwege nalatigheid van Van Arkel.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 10:53 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door SvD