Klacht: Waarom doen ze niets bij vodafone met je klacht?

op 26 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vorige keer ook al een klacht ingediend, maar wordt niet opgelost.
2 telefoons besteld bij vodafone op 4 juli, deze waren niet goed dus heb ik ze retour gedaan. Nu zijn we 4 maanden verder en ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen. Dit was 179,90 Ze hebben alleen de verzendkosten vergoed, omdat het hun fout was. Maar die 179,90 heb ik nog steeds niet gehad. Mensen bestel nooit iets bij vodafone, is het verkeerd kun je fluiten naar je geld.

Ik wil die 179,90 terug hebben.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste Mariekeriezebos, Ik heb je via de mail om gegevens gevraagd. Zou je mij terug kunnen mailen, dan ga ik ermee aan de slag. Met vriendelijke groet, Chantal Vodafone 24/7 Web Crew

Reactie van de melder van de klacht mariekeriezebos

6 jaren geleden - Het is eindelijk opgelost. Na 6 maanden wachten heb ik mijn geld terug gekregen. Ik wil jullie 1 tip geven. Op jullie website staat niet goed, geld binnen zes weken terug. Maak hier maar zes maanden van!

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 12:02 geantwoord

De klacht is offline door Vodafone 24/7 Web Crew opgepakt en via e-mail afgehandeld. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door mariekeriezebos