Klacht: Waarom beantwoord de directie niet mijn ingezonden brief

op 09 oktober 2011 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De brief die ik gestuurd heb aan de directie van de ingbank gaat over nalatigheid van het door de bank blokkeren van wijlen moeders bankrekening eind 2007.
meerdere malen zijn er brieven geschreven aan helpdesk nabestaanden en ook beantwoord door klantenservice.
Nu richt ik mij tot de directie en word er weer antwoord gegeven door een medewerker van klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik mijn klacht beantwoord willen zien door de directie.Zodat er een oplossing komt voor dit al lang slepende onderwerp.(inhoudelijkheid van de brief).

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 11 oktober 2011 om 19:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Tijdens het telefonische contact met een collega is de procedure toegelicht. Inhoudelijk wordt het e.e.a. afgehandeld en opgelost. Melin - ING Webcare Team - http://www.ing.nl/webcare

Heeft op 13 oktober 2011 om 10:24 geantwoord

Er is mij telefonisch verteld,dat mijn brief in behandeling is genomen. Maar dat het niet gebruikelijk is dat de directeur de brief behandeld.
Terwijl er volgens mij overal wordt geattendeerd,dat als je niet tevreden bent over je ingezonden brief naar klantenservice,je je dan moet richten tot de directie.
Dat verteld de nederlandsche bank ook aan mij en de kifid verlangd ook een correspondentie die zowel door klantenservice als door de directie behandeld moet zijn.
Ik moet nu wachten op antwoord van ing,die juristen op mijn dossier zetten en dan hoop ik dat de directeur ook nog reageert op mijn brief wat ik wel verlang.
groet van elisabeth maria.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door elisabeth maria