<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlWaardevollemening.nl klantenservice &amp; klachten</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Fri, 02 Oct 2026 13:05:08 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.3</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.3</generator>
    	<item>
	<title>Probleem met enquête en gebrek aan bereikbaarheid</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/probleem-met-enquete-en-gebrek-aan-bereikbaarheid/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/probleem-met-enquete-en-gebrek-aan-bereikbaarheid/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 02 Oct 2026 13:05:08 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager445e1047</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/probleem-met-enquete-en-gebrek-aan-bereikbaarheid</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb bijna 15 minuten besteed aan het invullen van een enquête op Waardevollemening.nl. Na de laatste vraag kreeg ik echter een melding dat ik deze enquête al had voltooid, wat niet klopt. Hierdoor mis ik mijn beloning. Bovendien heb ik geprobeerd contact op te nemen via hun helpformulier, maar deze blijft hangen, waardoor ik hen niet kan bereiken.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Klacht over uitbetaling van beloningen zonder identificatie</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/klacht-over-uitbetaling-van-beloningen-zonder-identificatie/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/klacht-over-uitbetaling-van-beloningen-zonder-identificatie/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 21 Apr 2026 09:04:25 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagere4496659</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/klacht-over-uitbetaling-van-beloningen-zonder-identificatie</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een klacht over Waardevollemening.nl. Mijn opgebouwde beloningen worden niet uitbetaald zonder dat ik mijn identificatie, zoals mijn paspoort of rijbewijs, moet downloaden. Dit voelt voor mij onveilig, gezien de risico's van identiteitsdiefstal. Ik heb contact opgenomen met het bedrijf, maar ontving alleen een algemene reactie van hun chatbot die niet inging op mijn specifieke situatie.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Klacht over blokkade en diefstal van gespaard saldo</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/klacht-over-blokkade-en-diefstal-van-gespaard-saldo/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/klacht-over-blokkade-en-diefstal-van-gespaard-saldo/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 23 Mar 2026 20:10:16 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerfe748dc7</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/klacht-over-blokkade-en-diefstal-van-gespaard-saldo</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik ben sinds 2022 trouw lid van Waardevollemening.nl en heb veel beloningen verdiend, maar onlangs kreeg ik geen toegang meer tot mijn account en werd ik gedwongen mezelf te verifiëren via gezichtsherkenning en mijn ID-kaart. Dit gaat voor mij te ver. Ik heb hen benaderd met het verzoek mijn deelname stop te zetten en gevraagd uitbetaling van mijn gespaarde bedrag van meer dan 350 euro. Daarop kreeg ik te horen dat mijn deelname is opgeschort zonder duidelijke uitleg wat dat dan betekent. Mijn uitbetaling kon niet worden verwerkt. Wanneer dan wel of wat zou volgen werd niet duidelijk. De communicatie per mail lijkt gedaan te worden door een chatbot genaamd Elly, die zeer snel reageert, zichzelf herhaalt, nauwelijks inhoudelijke antwoorden geeft en verwijst naar algemene voorwaarden. De grond van de opschorting wordt niet bekend gemaakt. Vele mails gaan heen en weer (deze kan ik met u delen als ui dat wilt). Vervolgens wordt gesteld dat ik geblokkeerd ben en uitbetaling niet mogelijk is. Daarna wordt gesteld dat ik permanent opgeschort ben. Hoe dan!

Zonder enige aanwijsbare reden wordt mij mijn verdiende geld onthouden - dat is diefstal naar mijn idee. Heb ik werkelijk een fout begaan, dan wil ik daar informatie over wat, hoe vaak en wanneer. En dan nog - dat is geen reden om geld dat in jaren bijeen verdiend is, totaal te ontzeggen.

Ik voel me niet serieus genomen en wil graag mijn gespaarde saldo uitgekeerd krijgen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>absurde verificatie om 5 waardebonnen te kunnen opvragen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/absurde-verificatie-om-5-waardebonnen-te-kunnen-opvragen/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/absurde-verificatie-om-5-waardebonnen-te-kunnen-opvragen/#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 30 Sep 2023 17:30:56 +0000</pubDate>
	<dc:creator>GoofKar58-</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/absurde-verificatie-om-5-waardebonnen-te-kunnen-opvragen</guid>
	<description><![CDATA[<p>ik heb gemaild waarom ik geen waardebonnen kon aanvragen telkens kwam het scherm van veriff tevoorschijn. als ik klikte op misschien later kwam  het scherm gewoon opnieuw en opnieuw. Alsof ik in een loupe zat. Gemaild of ze dit konden oplossen. 
Als reactie ontvangen of ik screenshot kon sturen.
Ik heb nogmaals gemaild en agg dat het veriff scherm telkens terugkomt waardoor ik geen waardebonnen kan verzilveren. Medewerker gaf paar dagen later aan dat ik eerst het proces met veriff moest doorlopen. Daarna kon ik bij mijn tegoed komen en mijn tegoed bonnen opvragen. Ik zou  foto’s van mezelf en mijn id-bewijs moeten delen.  Ik weiger mijn privégegevens af te staan aan deze bedrijven (risico op identiteitsdiefstal is te groot) en wil gewoon mijn eerlijk verdiende waardebonnen (ter waarde van 55 euro) uitbetaald krijgen. Absurd dat je je hele identiteit online te grabbel moet gooien. Begrijp ook niet dat ze elke keer hun voorwaarden veranderen. Mag dit wel? Overtreden zij hiermee niet de wet?
Gaan andere leden soms wel akkoord met de absurde verificatie met foto en id bewijs/rijbewijs. 

Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn 5 tegoedbonnen kunnen opvragen en gebruiken. Ik vind dat een sms code ontvangen en invullen voldoende moet zijn voor uitbetalen van tegoedbonnen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Account geblokkeerd totdat ik mijn foto&#039;s en id-bewijs deel met een dubieus bedrijf</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/account-geblokkeerd-totdat-ik-mijn-fotos-en-id-bewijs-deel-met-een-dubieus-bedrijf/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/account-geblokkeerd-totdat-ik-mijn-fotos-en-id-bewijs-deel-met-een-dubieus-bedrijf/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 05 Jun 2023 07:48:11 +0000</pubDate>
	<dc:creator>juszt-wendy</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/account-geblokkeerd-totdat-ik-mijn-fotos-en-id-bewijs-deel-met-een-dubieus-bedrijf</guid>
	<description><![CDATA[<p>Account is geblokkeerd en om bij mijn tegoed te komen kan ik kiezen tussen: klikken op een link, foto's van mezelf en mijn id-bewijs delen met een bedrijf dat erg veel slechte reviews heeft en als onbetrouwbaar te boek staat of opschorten van mijn account. Ik weiger mijn privégegevens af te staan aan deze bedrijven (risico op identiteitsdiefstal is te groot) en wil gewoon mijn eerlijk verdiende centjes uitbetaald krijgen. Absurd dat je je hele identiteit online te grabbel moet gooien. Ben er helemaal klaar mee dat ze elke keer hun voorwaarden veranderen, ze weten duidelijk niet dat ook zij aan de wet gebonden zijn en/of andere leden pikken het te makkelijk.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>punten inwisselen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/punten-inwisselen-3/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/punten-inwisselen-3/#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 06 Nov 2022 14:28:50 +0000</pubDate>
	<dc:creator>poedel1954@msn.com</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/punten-inwisselen-3</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik wil inloggen bij deze firma maar lukt niet.
Krijg melding dat mijn e mail niet bekend is
Wil graag mijn punten inwisselen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>inloggen na verandering e-mailadres</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/inloggen-na-verandering-e-mailadres/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/inloggen-na-verandering-e-mailadres/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 01 Aug 2022 09:06:04 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Tonia75</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/inloggen-na-verandering-e-mailadres</guid>
	<description><![CDATA[<p>ik heb mijn emailadres veranderd en kan nu niet meer inloggen hij geeft bij beide emailadressen nu het niet meer kan ik wilde mijn punten inwisselen en de eerste keer lukte dat wel op mijn nieuwe email maar de tweede keer kwam ik er niet meer in mijn nieuwe emailadres is tonnie685@gmai.coml en mijn oude die ik niet meer kan gebruiken is antoniaberghoef@gmail.com.
ik kan mijn klacht ook niet melden bij waardevolle mening omdat ik er simpelweg niet meer inkom</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>FRAUDEURS</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/fraudeurs-17/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/fraudeurs-17/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 13 Feb 2020 16:06:42 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Sanne321</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/fraudeurs-17</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb enige tijd enquetes voor Waardevolle Mening ingevuld. Opeens kreeg ik geen nieuwe enquetes meer en wilde ik mijn beloningen in bonnen laten uitbetalen. Dit lukte niet en ik moest contact opnemen met de klantenservice.

Vervolgens krijg ik dit als reactie: 
elaas is de nauwkeurigheid en opmerkzaamheid van uw accountactiviteit gemarkeerd en na controle van uw account zijn we gedwongen uw account op te schorten.
Als lid van ons programma mag u maar één account hebben, geeft u nauwkeurige profielinformatie en antwoorden op enquêtes. U dient ook bedachtzaam en attent te zijn in het reageren op onze enquêtes. Wanneer we ons zorgen maken over een van deze programmaregels, zijn we verplicht stappen te ondernemen om accounts te onderzoeken en helaas op te schorten.

Ik heb maar een account en alle vragenlijsten en profielinformatie eerlijk en zorgvuldig ingevuld. Meer uitleg dan bovenstaande, bevoordeeld wat ik dan zogenaamd verkeerd heb gedaan, krijg ik niet.

Wees dus gewaarschuwd voor deze fraudeurs. Ze laten je vragenlijsten invullen en beschuldigen je dan van fraude zodat ze niet hoeven uit te betalen. Makkelijk verdiend toch?</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>8-pack Kappa Boxershorts</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/8-pack-kappa-boxershorts-2/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/8-pack-kappa-boxershorts-2/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 03 Aug 2018 18:39:13 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/8-pack-kappa-boxershorts-2</guid>
	<description><![CDATA[<p>Niet geleverd en op 14 jullie betaald en er waren 3-5 werkdagen levertijd</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>oplichterij</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/oplichterij-346/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/oplichterij-346/#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 25 Nov 2017 19:30:30 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/oplichterij-346</guid>
	<description><![CDATA[<p>ik heb bij wish.com artikelen besteld en bestaald via  de app met worldpay het geld is direct afgeschreven maar nooit tot nu toe niet bevestigd door wish.com het gaat hier om twee betalingen t.w.  op 17-11-2017 een bedrag van 38.85euro en op 22-11-2017 een bedrag van 61,95 euro. hiervoor is het altijd goed gegaan  en nu ineens niet meer</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>EET EN SALONTAFEL</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/eet-en-salontafel/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/eet-en-salontafel/#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 13 Feb 2016 08:56:44 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Willemmaats1</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/eet-en-salontafel</guid>
	<description><![CDATA[<p>tot op heden gewoon NIETS opgelost.
Men spreekt van wisseling management en zich beroept op oude afspraken en toezeggingen
tafel vertoont nog meer ellende en hebben ZEER veel spijt van de aankoop en de ZEER slechte afhandeling klacht</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Winterpakket is niet bezorgt</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/winterpakket-is-niet-bezorgt/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/winterpakket-is-niet-bezorgt/#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 21 Nov 2015 08:58:03 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/winterpakket-is-niet-bezorgt</guid>
	<description><![CDATA[<p>We zijn er gisteravond speciaal voor thuis gebleven.
Tussen 17.30 en 21.00 uur zou het Willem Drees Winterpakket,
{van de postcode loterij} thuis bezorgt worden.
Maar alles wat er kwam het werd helemaal niks.
Wat nu????</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>aanbod test</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/aanbod-test/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/aanbod-test/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 06 Feb 2015 13:23:07 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/aanbod-test</guid>
	<description><![CDATA[<p>ik word wat ongerust van het aanbod dat mij gisteren telefonisch werd gedaan. Testen van lingerie (twv 89.90) alleen verzendkosten te betalen.
Heb op alle mogelijke manieren opgezegd,maar heb er een vreemd gevoel bij.
volgens mij komt het van waardevollemening.nl omdat ik daar opeens mail van in mijn inbox vond. Daar heb ik dus via alle mogelijke manieren opgezegd.
hebben jullie ook een contactadres oid daarvan waar ik succesvol kan opzeggen. Nogmaals, ik heb er een v reemd gevoel mij
</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>geld betaald vor bestelling en nooit artikel ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/geld-betaald-vor-bestelling-en-nooit-artikel-ontvangen/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/geld-betaald-vor-bestelling-en-nooit-artikel-ontvangen/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 16 Oct 2014 13:41:00 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/geld-betaald-vor-bestelling-en-nooit-artikel-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>ik heb online scheermesjes besteld en Ideal betaald 2 weken geleden en dat zou de volgende dag geleverd worden. Maar tot op heden niets ontvangen. Inmiddels een email of 5 gestuurd met de vraag wanneer ik mn spullen krijg maar daar krijg ik nooit antwoord op. Een telefoonnummer is niet beschikbaar.

Janox.nl Ordernummer: 64981‏


Janox.nl Ordernummer: 64981
Janox.nl (no-reply@janox.nl)  Toevoegen aan contactpersonen  6-10-2014   Dit bericht markeren  
Aan: john bouwmeester
no-reply@janox.nl
Onderwerp	:	Bestelling website		Ordernummer	:	64981
Datum	:	06-10-2014		Betaalmethode	:	ideal

Geachte heer/mevrouw bouwmeester,

Bedankt voor uw bestelling! Hieronder staat overzichtelijk wat u allemaal besteld heeft en wat uw gegevens zijn.


Artikelnummer	Productnaam	Aantal	Van	Voor	Totaal
0001508	8-Pack Scheermesjes - geschikt voor Gillette Fusion handheld &amp; Fusion Power	1	€ 24,95 	€ 14,95	€ 14,95
Totaal artikelen	€ 14,95
Verzendkosten	€ 0,00
Subtotaal	€ 14,95
Totaalprijs incl. BTW	€ 14,95
Totaalprijs ex. BTW	€ 12,36
21% BTW	€ 2,59

Betaalinformatie
ideal
Algemeen
Voornaam	:	john
Achternaam	:	bouwmeester
Adres	:	Keteldiep 16
3891CN Zeewolde
Nederland
Telefoonnummer	:	0652671361
E-mailadres	:	bouwmeester_cj@hotmail.com
Hoe heeft u ons gevonden	:	google
Bedrijf
Bedrijfsnaam	:	-
KvK nummer	:	-
BTW nummer	:	-
Opmerkingen
Opmerkingen	:	-
Like &amp; Deel onze facebook pagina op https://www.facebook.com/JanoxNL en win een cadeaubon t.w.v. 50 EURO.


Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen.

Met vriendelijke groet,
Janox.nl

© 2014 Microsoft Gebruiksrechtovereenkomst Privacy en cookies Ontwikkelaars Nederlands


    </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>bezoek van me zoon</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/bezoek-van-me-zoon/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/bezoek-van-me-zoon/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 10 Oct 2014 13:51:36 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/bezoek-van-me-zoon</guid>
	<description><![CDATA[<p>Wat is nou twee uurtjes in de vier weeken te zien dan kan je geen bant met hem op bouwen alls vader zijn me x vriedin die mag hem veel langer zien dan ik </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>klacht niet opgelost</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/klacht-niet-opgelost-48/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/klacht-niet-opgelost-48/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 12 Aug 2014 12:57:51 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/klacht-niet-opgelost-48</guid>
	<description><![CDATA[<p>
Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Ik ontving uw aanbieding naar Lille voor € 9,00 P.p. En heb meteen gereageerd en geprobeerd te boeken.
Toen het maar niet ging lukken heb ik telefonisch geprobeerd om contact te maken. Ook dat bleek niet mogelijk omdat de lijnen overbelast waren.

Al met al waren later op de dag de aanbiedingen van € 9,00 voorbij.

Ik vind dit een kwalijke zaak omdat ik meteen na ontvangst van de mail reageerde.

Ik wilde dit toch even aan u melden indien u voor de toekomst weer een aanbieding aan mij stuurt zodat u er voor zorg kunt dragen dat uw systemen daar beter op aansluiten.

Met een vriendelijke groet,

Willem van Dinteren

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik alsnog van uw aanbieding gebruik kan maken voor maandag 7 juli 2014 en wel met vertrek om 07.00 uur uit Amsterdam centraal en 's avonds weer retour om 20.00 uur voor 2 personen en een totáal bedrag van € 36,00

Met een vriendelijke groet,
Willem van Dinteren

Reactie NS na ruim een maand
Geachte heer van Dinteren,

Hartelijk dank voor uw reactie. Mijn excuses voor de late beantwoording. U geeft aan dat u de aanbieding naar Lille niet heeft kunnen bestellen en ons telefonisch niet heeft kunnen bereiken. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb uw opmerkingen doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Ik dank u hartelijk voor uw feedback. Dit stelt ons in staat verbeteringen door te voeren om deze situatie bij volgende acties te voorkomen.

Het spijt mij dat de actie inmiddels is verlopen.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice.

Mijn antwoord hierop:

Geachte heer en mevrouw,

Excuses voor de late beantwoording, uw opmerking met dank voor de feedback zodat wij verbeteringen kunnen doorvoeren en met spijt dat de actie inmiddels is verlopen is voor mij geen oplossing zoals u die suggereert in uw nadere mail.

Ik verwacht van u een gelijkwaardige aanbieding en neem geen genoegen met dit antwoord.

Met een vriendelijke groet,

Willem van Dinteren


</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>West volume Tobacco</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/west-volume-tobacco-2/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/west-volume-tobacco-2/#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 10 Aug 2014 13:56:06 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/west-volume-tobacco-2</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ben de laatste tijd regelmatig grote takjes tabak in de volume Tobacco bussen van West tegengekomen.
In mijn laatste aangeschafte pot zelfs 2 ter grote van een sigaretten huls.Nu heb ik begrepen dat als dit regelmatig voorkomt je hiervoor een nieuwe bus tabak zou krijgen.Bij deze dus mijn melding van de 3de keer dat dit voorkomt dus hoop op een tegemoetkoming van uw kant.

Mvg A van de Griend</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen reactie, geen levering ......</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/geen-reactie-geen-levering-4/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/geen-reactie-geen-levering-4/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 06 Sep 2013 11:40:13 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/geen-reactie-geen-levering-4</guid>
	<description><![CDATA[<p>Belast via afterpay, echter niets ontvangen.

Bedrijf reageert niet op e-mail, bericht via website en telefoon.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Betaald maar niet gekregen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/betaald-maar-niet-gekregen-3/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/betaald-maar-niet-gekregen-3/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 01 May 2013 19:34:59 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/betaald-maar-niet-gekregen-3</guid>
	<description><![CDATA[<p>Via marktplaats een legotrein gezien, daarna doorgelinkd naar de website www.speel-boom.nl, hier via de webwinkel een bestelling geplaatst en betaald via IDeal.
Helaas niets ontvangen, reageren niet op email en telefonisch niet bereikbaar</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>waardebon</title>
	<link>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/waardebon-11/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/waardebon-11/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 05 Mar 2013 21:54:15 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/waardevollemening-nl/klacht/waardebon-11</guid>
	<description><![CDATA[<p>al enige tijd vul ik trouw enquete s in voor:WAARDE VOLLE MENINGEN!hiervoor krijg je een kleine vergoeding, maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen!! Terwijl mij een waardebon van 10euro is beloofd herhaaldelijk heb ik hierom gevraagd en wordt het me beloofd op te sturen maar ik heb nog steeds niets!!!!</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
