Klacht: Waardevol brievenbus pakket kwijt

op 13 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste lezer,
3 weken geleden heb ik een pakketje retour gedaan naar Cluse (sieradenhorloge merk), waarvan het adres gevestigd is in Duitsland. In dit pakketje zat een ketting. Bij cluse geven ze aan dat zij het pakketje nooit ontvangen hebben. Op dit pakketje zit geen track and trace code omdat het door de brievenbus paste. Hoezo kan het zijn dat jullie pakketjes kwijt raken..,

Pakket gevonden, vergoeding, of email naar cluse.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Sluimer, Vriendelijk bedankt voor uw bericht, ik betreur te lezen dat uw verstuurde zending nog niet is aangekomen. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas moet ik u vertellen dat het voor ons niet mogelijk is te achterhalen waar een ongeregistreerde zending zich bevindt - dus hiervoor wil ik u vragen het contact met de ontvanger van het pakket te houden. Mogelijk kunnen ze u voorzien van een passende oplossing. Wat ik wél voor u kan betekenen, is een registratie maken van de vermissing. Naar aanleiding van deze registratie zullen we het verzendtraject langsgaan, in de hoop dit soort incidenten in de toekomst te voorkomen. Als u wilt dat ik dit doe; kunt u mij dan vertellen of er gebruik is gemaakt van een priorityzegel, het formaat van de zending en vanaf welke locatie de zending is verstuurd (www.postnl.nllocatiewijzer). In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 13 juni 2018 om 10:02 geantwoord

Geachte mevrouw Sluimer,

We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door NadineSluimer