Klacht: Waardelpos bedrijf

op 04 oktober 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij zijn helemaal klaar bij dit bedrijf!

Wij hadden de intentie over te stappen naar ziggo en het duurde allemaal al even maar toen begon de ellende echt.

Continu moesten we overal steeds zelf achteraan. Je staat steeds 30 minuten in de wacht en de kosten tikken maar door.

We moesten overal achter aan, ze communiceren allemaal langs elkaar.

De aansluiten duurde al ontzettend lang. We moesten zelf meerdere keren bellen voor een afspraak met een monteur.

De monteur kwam. Bleek opeens dat onze tweede tv niet aangesloten kon worden. Terwijl we dat nadrukkelijk hadden aangegeven.

Monteur weg geen internet…
Toen waren we er helemaal klaar mee. Gebeld en meteen alles geannuleerd.

Dat zou in orde komen. 10x aangegeven laat het goed gaan want we zijn er helemaal zat van. Dat zou goed komen en een retourdoos zou onderweg zijn.
Geen doos…. Weer bellen … Ja de doos was echt gestuurd. ­čśĺ . ze zouden de doos opnieuw sturen. Opeens kregen we twee dozen. Alles ingepakt en foto’s gemaakt en verzendbevestiging gevraagd.

We dachten dat het nu eindelijk geregeld was en we er van af waren.
Na een week stond er opeens op onze rabo dat er een bedrag zou af geschreven worden van meer dan 700 euro! Meteen geannuleerd en w├ę├ęr gebeld. Zou geregeld worden.

Nu komt er net een mail binnen met een herinnering. De 713 euro kon niet geïncasseerd worden en moeten we zsm betalen.

We zijn er zooooo klaar mee!!!!

Bevestiging op papier van het op tijd annuleren en retourneren van apparatuur.

Een (reeds beloofde) vergoeding te krijgen van alle gemaakte kosten!!

Alle klachten die gemeld zijn door Jacolien1987