Klacht: waardeloze verbinding

op 16 augustus 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds een half jaar overgestapt op digitale telefonie van de belcentrale maar vanaf dag 1 problemen en een zeer slechte verbinding en de hulp die op afstand wordt geboden is onvriendelijk en voor mij hokus pokus wat ze zeggen. In ons kennismakingsgesprek werd mij toegezegd dat ik zelf helemaal niets hoefde te ondernemen dat hun alles zouden regelen van a tot z maar dat is dus niet zo.

Gewenste Oplossing:

klanten verstaan mij niet en dat is nu de schuld van onze provider KPN en ik moet de poort (internet) wisselen dan is het weer opgelost zeggen ze, maar na een half jaar slecht bereikbaar zijn ben ik het echt wel zat. Dus bezin eer ge begint met digitale telefonie. Kies toch voor bv KPN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 04 augustus 2017 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Scootershop