Klacht: Waardeloze tent!!! Voor bijna 90 euro ???

op 11 augustus 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb 8 personen tent gekocht.
De tent is van zeer slechte kwaliteit.
De verbindingbuizen zijn kapot bij een beetje wind.
De tent zonder extra beveiliging zou wel wegvliegen !
De tent lekt als een zeef.
De rits van de tent is stuk. Er zitten scheuren in de tent, zwakke plekken.
De beschrijving van de tent op de site geeft het niet aan.
Ik heb een paar keer gebeld naar de klantenservice geen gehoor! Ik heb ook klachten email geschreven , geen gehoor!

Ik wil alleen graag mijn geld terug ontvangen!

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

2 dagen geleden - Beste Kasja, Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat de kwaliteit van de tent niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze excuses aan. Wij hebben u per mail ons retourprocedure met het bijbehorende retourlabel toegezonden. Deze kunt u terugvinden in de bijlage van de mail. Bedankt voor uw geduld en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team vidaXL

Reactie van de melder van de klacht Nooitweerkopenbijvidaxl

2 dagen geleden - Let op! Ik heb nog geen retourlabel ontvangen , email met bijlage ook niet. Graag ontvang ik het als nog! Gr Kurant

Reactie van de melder van de klacht Nooitweerkopenbijvidaxl

4 uur geleden - Geen retour label gekregen, graag ontvang ik die alsnog zo spoedig mogelijk!

Alle klachten die gemeld zijn door Nooitweerkopenbijvidaxl