Klacht: Waardeloze service

op 15 juli 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Op 17 juni 2016 heb ik twee tickets besteld EN betaald voor het concert van Beyonce op 16 juli in Amsterdam Arena.

Helaas door een storing met mijn mailbox kan ik de email met tickets niet meer terugvinden. Een mail gestuurd met de vraag of mijn tickets nogmaals naar mij kunnen worden gemaild of iemand anders emailadres. Geen reply.

Er is geen mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen.
Als ik hier lees dat mensen 3 uur voor aanvang van het concert pas hun tickets zullen ontvangen of dat zij helemaal geen mail hebben ontvangen met hun tickets, ben ik bang dat ik belazerd ben.

Indien ik mijn tickets niet voor het concert kan krijgen of een alternatief, wil ik graag mijn geld terug !!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 18 juli 2016 om 08:04 geantwoord

Uw reactie bevreemdt ons, u geeft namelijk zelf al aan dat u ZELF de kaarten niet meer terug kunt vinden, maar deze wel heeft ontvangen. Op welke manier bent u dan precies belazerd? Uw kaarten zijn netjes naar uw email verstuurd, uw heeft uw kaarten dus ruim op tijd ontvangen en er is dus in geen enkel opzicht sprake van een refund. Na het versturen van de kaarten, zijn wij niet verantwoordelijk voor wat U ermee doet. Helaas was er op het moment van uw email niemand meer aanwezig.

Reactie van de melder van de klacht Selena Moeksin

6 maanden geleden - Ik heb gezegd dat ik bang was dat ik belazerd ben na het lezen van al die reacties op de site van klacht.nl. Sommige kaartjes waren nl wel verstuurd maar bleken achteraf vals te zijn! Uiteindelijk is het goed gekomen en heb ik genoten van het concert. Het punt wat ik waardeloos vind van jullie is dat als je vragen heb, net als mijzelf, een klant ALLEEN MAAR VIA DE EMAIL contact kan opnemen. Er staat ook nergens weergegeven van hoelaat tot hoelaat jullie aanwezig zijn om e-mails te beantwoorden. Tevens ontvangt een klant ook geen reply met een bevestiging vm ontvangst van de verzonden email. Voor de volgende keer: lees de mail eerst goed voordat je een reactie op geef over 1 gedeelte van de mail! Over dat belazeren was meer een gevoel wat ik kreeg na het lezen van de andere reacties!! Ook frappant dat jullie hier op reageren maar niet op mijn mail om na te vragen of het uiteindelijk wel is goed gekomen?! Jullie service vind ik echt minimaal! Maar dat is mijn mening:

Alle klachten die gemeld zijn door Selena Moeksin