Klacht: Waardeloze service

maxbalkenende op 20 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zij zijn mn pakketje kwijtgeraakt. Ik belde de klantenservice van DHL Parcel, waar ik 1 euro per minuut voor moet betalen?! na 5 minuten in de wachtrij word ik dan eindelijk geholpen. Conclusie van mijn gesprek met de medewerker: zij gaat onderzoek doen, waaronder bezorger vragen waar het pakketje is. mogelijk dat ik het pakketje (twee samenvattingen) volgende week alsnog krijg. Het pakketje (vorige besteld) bestaat uit 2 samenvattingen die ik voor een tentamen van morgen had besteld oftewel deze zijn na morgen waardeloos. Geld terug krijg ik niet van hun en moet ik maar bij de afzender (die keurig het pakketje hebben afgeleverd bij DHL) claimen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mn geld terug heb en een eventuele vergoeding voor de gemaakte kosten om hun te bereiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 december 2019 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
Wat een vervelende situatie, mijn excuses hiervoor.
Het klopt inderdaad dat er voor een telefoongesprek een euro per gesprek wordt gevraagd. Gelukkig zijn er ook kosteloze opties waarbij u met de klantenservice kunt communiceren: Facebook, Twitter, Live chat, klachtensites.
Helaas kan ik u niet meer, of iets anders vertellen dan mijn collega.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Iris.

DHL Parcel Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door maxbalkenende