Klacht: waardeloze service

op 03 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

al vaker laat ik pakketjes bezorgen bij een afleverpunt echter zijn de pakketjes daar altijd te laat, vandaag zou er ook weer een pakketje voor mij klaar liggen vanaf 3 uur, echter kreeg ik om half 6 pas het bercihtje dat mijn pakketje op het afhaalpunt aanwezig was, dus ik ga mijn pakketje ophalen, echter dat denk ik. eenmaal aangekomen bij de lokatie vertellen zij mij hier dat het pakketje niet is aangekomen bij hun.
een beetje raar toen ik vervolgens de klantenservice belde kreeg ik te horen dat het pakketje ook pas de volgende dag klaar zou liggen als het bericht verstuurt was?? een beetje raar dat dan wel de mail verstuurt word
nu heb ik mijn pakketje nog niet en word er gewoon gezecht dat de klant peg heeft en post nl niets kan doen
waardeloos dit ik hoop dat dit zsm word opgelost anders zal ik voortaan altijd een andere bezorgservice kiezen ookal zijn daar meer kosten aan verbonden

wanneer mijn pakketje optijd binnen komt en de klantenservice wat vriendelijker is

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte mevrouw Schoneville, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat het vaak voorkomt dat uw pakketten later dan aangegeven bij de afhaallocatie aankomen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Graag reageer ik op uw bericht. Ik zou graag de status voor u willen controleren om wellicht te kunnen achterhalen wat er aan de hand is. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende gegevens van u: - Wat is de track&trace code van het meest recente pakket waarbij dit is voorgevallen? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte mevrouw Schoneville, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 10 augustus 2017 om 10:45 geantwoord

Geachte mevrouw Schoneville,