Klacht: Waardeloze koeriers

op 13 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1. Pakketjes worden óf niet bezorgd binnen de aangegeven tijden óf de pakketjes worden niet bezorgd op het juiste adres.
2. De bezorgers bellen bij meerdere huizen aan en degene die het eerst opendoet krijgt het pakket in zijn handen geduwd.
3. Ze rijden kei en keihard. Scheuren echt door de straten, levensgevaarlijk.
4. Zijn totaal niet herkenbaar! Moet ik opendoen als er twee jongemannen voor de deur staan met een pakketje in hun handen.
5. Op de ‘Wij hebben u gemist’ briefjes, wanneer ik deze überhaupt al krijg, staat niks! Geen datum & niet waar het vervolgens is afgeleverd!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de PostNL zijn ziel weer terugvraagt aan de duivel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Van Oort, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u zoveel problemen ondervindt bij de bezorging van uw pakketten. Ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is, en ik wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Pakketten mogen afgeleverd worden bij de buren, tenzij de afzender anders heeft aangegeven. U hoort dan wel een nietthuis-briefje te ontvangen waarmee u hiervan op de hoogte wordt gesteld. Heeft u een pakket dat bij de buren is afgeleverd terwijl dat niet mocht, of waar u geen briefje voor hebt ontvangen, dan ontvang ik graag de bijbehorende 3S-code. Dan geef ik een klacht voor u door zodat dit met de bezorger wordt besproken. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer van Oort, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 augustus 2017 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Oort,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door RvOWilhelmus