Klacht: Waardeloze klanten service

op 11 augustus 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een week geleden kocht ik een Kylie Jenner lipkit in hun webshop in de kleur Skylie. Ik kreeg netjes een bevestiging dat het verzonden was. Hun verzend motto is dan ook voor 18.00 besteld morgen in huis. Het artikel was ook voorraadig. 2 dagen later had ik nog niets ontvangen en heb ik de klanten service een email gestuurd waar niet op gereageerd werd waarna ik besloot te bellen. De dame van de klanten service was ontzettend onbeleefd en zei dat het artikel pas de week er op weer voorraadig was etc. Ze kon geen antwoord geven waarom de verzend bevestiging al wel was verzonden. Toen ik vroeg om compensatie was dit helemaal niet mogelink want het was maar een goedkoop artikel en dit was gewoonweg niet mogelijk. Ze zei ook dat dit haar taak als klanten service niet was alleen om mensen te woord te staan en werd vervolgens boos. Ik heb toen het artikel geannuleerd en nu is het nog maar de vraag of ik mijn geld terug krijg.

Gewenste Oplossing:

Ik zie graag dat ze een email of een brief sturen met daarin een excuses en dat ze hun levertijden op de website aanpassen omdat deze misleidend zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Underscorex3