Klacht: Waardeloze internetverbinding

op 15 oktober 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Wij hebben een vakantiewoning op een recreatiepark met een vaste eigen internetverbinding van KPN. Dat moet goed zijn zou je zeggen, niets is minder waar. We betalen voor dit abonnement maar liefst bijna 30 euro per maand voor alleen internet. Daarvoor moet KPN een snelheid leveren volgens het contract van 2 mbit/s. Niet snel maar voldoende voor eenvoudig internetgebruik.

Sinds ongeveer een half jaar hebben wij veel problemen met internet en gemiddeld een snelheid van 0,80 mbit/s. Soms wat hoger maar vaak ook nog lager. Een snelheid van 0.25 komt regelmatig voor. De speedtest krijgt het dan amper gemeten. Je kunt er echt niets mee,

KPN is al meedere keren bij ons op locatie geweest maar zegt niets te kunnen doen. Het ligt aan het buitengebied waar wij wonen.
Ik kan niet begrijpen dat een bedrijf als KPN zo’n snelheid levert en daarvoor toch elke maand bijna 30 euro van onze bankrekening afschrijft.

KPN moet zich diep schamen.

Wanneer KPN ofwel het probleem oplost, ofwel een financiele compensatie geeft omdat zij niet leveren wat ze moeten leveren.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maggie meijer