Klacht: Waardeloze bezorgers

op 30 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 2 keer toe pas ik mijn dag aan op de beloofde bezorging van mijn pakketje. En tot 2 keer toe krijg ik na dat tijdstip, bij het volgen van mijn pakket, dat de bezorger mij helaas niet thuis heeft aangetroffen. Nou weet ik 100% zeker dat hier geen bezorger is geweest, geen briefje, niets. Ik kan vanuit hier iedereen zien aankomen en al mijn deuren stonden wagenwijd open. Ik heb net als de meeste mensen meer te doen op een dag, en vind deze manier behoorlijk asociaal.

Gewenste Oplossing:

Mijn geduld en tijd voor postnl is op, maar hoop dat de liegende gemakzuchtige flapdrollen eruit gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Laurijsen, uit uw bericht begrijp ik dat u meerdere negatieve ervaringen heeft gehad met onze service. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik een klacht voor u indienen voor het feit dat de bezorger geen kennisgeving heeft achtergelaten. Zou ik hiervoor nog mogen weten of uw bel werkt? Dan kan ik dit bij de klacht zetten. En om de juiste bezorger aan te kunnen spreken, is er ook een barcode nodig. Zou u die ons nog kunnen toesturen? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Laurijsen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 september 2016 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Laurijsen,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Chicabandita